wtorek, 28 stycznia 2014

Przepraszam! + 7 bransoletek.



Witam.
Wiem, wiem, wiem. Długo mnie nie było. Klasa maturalna tak ma, sporo roboty. I tak robię za mało. Zachorowałam w ostatnim czasie i dlatego znalazłam trochę czasu. Piszę ten post, wcześniej pododawałam i przetłumaczyłam większość ofert na DaWandzie. Możecie zobaczyć sklep wchodząc w zakładkę u góry, pod nagłówkiem. Zrealizowałam zamówienia i stworzyłam parę nowych prac. Jedna super dziewczyna złożyła u mnie zamówienie i zrobiła dwa śliczne zdjęcia. Jedno to powyżej i zaraz poniżej dodam drugie. Możecie zobaczyć więcej zdjęć klikając tutaj: > KLIK <   Naprawdę ma talent!





Dwie delikatne bransoletki w kolorze srebrnym z łącznikami - okulary i mała czaszka.


Czarno-srebrna bransoletka z przekładką w kształcie żyrafy. Szklane koraliki o średnicy 6mm.




Bransoletka ze znakami krzyża w kolorze różowym i ciemnofioletowym (kamień howlit) 


Wzorzysta bransoletka z miękkiego materiału w kolorze bordowym. Zapinana na karabińczyk, metal w kolorze antycznego złota. 


Bransoletka ze szlachetnego kamienia lapis-lazuli. Niebiesko-granatowy kolor ze złotymi refleksami. Ślicznie się prezentuje + zawieszka złota kokardka


Mam nadzieję, że się podobają. Trochę Was zaniedbałam, przepraszam. Częściej jestem na facebooku i photoblogu jakby co. Byle do końca tygodnia! Trzymajcie się ♥



bloglovin'
Follow on Bloglovin

 
Pytania o szczegóły, dotyczące zamówień itd można zwracać na

martha.badzinska@gmail.com
 

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...