piątek, 19 września 2014

Nowości - 4 pierścionki, 2 naszyjniki i para kolczyków.


Hej!
Wakacje powoli się kończą, jak dla mnie. Mało przyjemnie, wiadomo.
Co do października - dostaję czasem zaproszenia i co za tym idzie - chyba się skuszę na targi w Krakowie. :)



Retro naszyjniki monochromatyczne i antyczne bazy. Czarno-biały okręt i kwiatowy zegar vintage.






4 pierścionki z oczkami o średnicy:
- 20mm z zielonym oczkiem crackle
- 20mm z kolorowym motywem galaxy nebula
- 16mm z motywem różowych kwiatków, różyczek
- 14mm z niebiesko-malinowym wzorem aztec



A na koniec para kolczyków na bazach w kolorze srebrnym. Oczka mają po 8mm średnicy i na czarno-szarej grafice widać kontury wilków. :)

bloglovin'
Follow on Bloglovin

Pytania o szczegóły, dotyczące zamówień itd można zwracać na

martha.badzinska@gmail.com

10 komentarzy:

  1. masz okazje sprzedawać na targach to nie kmiń tylko bierz zgłoszenia i do dzieła! (: naszyjnik ze statkiem najbardziej mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kminić kminię ze względu na koszty, ale raczej już sie nastawiłam. :)

      Usuń
  2. dla mnie statek też the best, podróżnicze motywy żądzą :) moje marzenie to jest własne stoisko na takich targach <3 też jestem z Krakowa, nie słyszałam, że są jakieś u nas imprezy z taką możliwością? ;) gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tzn targi to może za duże słowo jeżeli chodzi o Kraków, ale nie wiem czy kojarzysz może weekendowe stoiska w centrum handlowym M1? tam co miesiąc ludzie z rękodziełem występują. :)

      Usuń
    2. kojarzę kojarzę :) nie wiedziałam, że tam można tak po prostu przyjść, myślałam że wiesz jakaś własna firma i dopiero ^^

      Usuń
  3. Świetna grafika ze statkiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże jakie piękne <3 Nie no po prostu boskieeee :* Obserwuje i liczę na rewanż ;*
    Pozdrawiam Cieplutko !
    http://w-odbiciu-lustrzanki-aparatu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te naszyjniki! Takie grubsze łańcuszki świetnie do nich pasują

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...