poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zamówienia, bransoletki, kolczyki..


W końcu szkoła się kończy. Uf po prostu!
Trochę było i jest do porobienia. Na zdjęciu powyżej widać rzeczy, które zostały dzisiaj wysłane.
Poza tym - będą nowe zegarki!

Przechodząc do nowych rzeczy to mam zdjęcia bransoletek i kolczyków.

 Kolczyki wkręty o średnicy 14mm, metalowe elementy w kolorze antycznego złota. Motyw słodkich minek pandy na białym tle.

Bransoletka z różowych perełek o średnicy 6mm. Zawieszka w kolorze antycznego złota w kształcie serca z napisem Amour.

 Komplet bransoletek delikatnych składających się z opalizujących koralików - mienią się na kolorowo. Jedna ma przewlekane koraliki bicone (diamenciki), też są opalizujące.

Bransoletka z delikatnych szklanych koralików w kolorze niebieskim/granatowym o średnicy 4mm. Dwie diamentowe kulki i łącznik pastylka z serduszkiem z obu stron - kolor miedziany.

CANDY 
 
bloglovin
Follow on Bloglovin
 
Więcej zdjęć i szczegółów na >Vinted.pl <  > SrebrnaAgrafka < 
Pytania o szczegóły, dotyczące zamówień itd można zwracać na
gg: 7955545
martha.badzinska@gmail.com

12 komentarzy:

  1. Pierwsze dwie bransoletki są przeurocze! **

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna biżuteria. :D
    Pozdrawiam Zuza

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, też teraz cały czas robię coś na zamówienie, ale wszystko na miejscu :) możesz mi powiedzieć jakiego kleju używasz do kaboszonów? ja przed chwilą użyłam super glue i zepsułam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. super ! Jestem tu pierwszy raz, ale urzekły mnie kaboszony z napisami, po prostu mega !!!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bransoletka z różowych perełek najcudowniejsza!

    ~~~~
    Wspominam o tym blogu u siebie http://angieofficial.blogspot.com/2013/06/zauroczenie-miosc.html jako o inspiracji dla mnie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...