środa, 21 maja 2014

Po maturach - Szklane łezki



Hello!
Jestem po maturach. Wiem, że znowu długo mnie nie było, ale nauka zabrała cały wolny czas. Teraz mogę wziąć się za robienie nowych rzeczy!

Na początek postanowiłam w końcu zabrać się za szklane łezki. W środku znajduje się zielony i czerwony mech oraz granatowe piórko.







I jak? Który naszyjnik najbardziej Wam się podoba? Mam też inne kolory i zastanawiam się czy jest to dobry pomysł na te łezki. :)
Powoli tworzę nowe rzeczy i sukcesywnie staram się je dodawać na DaWandzie - tam też znajdziecie więcej zdjęć.

Po drugie mam > instagrama <  W końcu mogę wziąć się też za zdjęcia.

Podzieli się ktoś swoim insta? : >


bloglovin'

Follow on Bloglovin



 
Pytania o szczegóły, dotyczące zamówień itd można zwracać na

martha.badzinska@gmail.com 
> Facebook < 

16 komentarzy:

  1. zajebiaszczy pomysł! gdy tylko zobaczyłam je na instagramie to się zakochałam, według mnie rewelacja i nie mogę wybrać faworyta, wszystkie mi się podobają! 100/10 :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny efekt. Nie mogę się zdecydować, który najlepszy. Rób ich więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zdecydowanie jest za piórkiem. Jak dla mnie jest najpiękniejsze! :D
    Już Cię obserwuję na Insta, mam taki zajebiaszczo długi nick jak coś. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że to ten długi co kliknęłam. :D

      Usuń
  4. Najfajniejszy chyba zielony mech ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że szklane łezki a nie prawdziwe (: To wielka ulga mieć matury za sobą, w końcu można odetchnąć :)A pomysł świetny tylko że niestety ja nie potrafię wybrać, wszystkie mi się podobają ;) Fajna by była taka mini żaróweczka jako naszyjnik a jeszcze jakby świeciła w ciemności to byłby odjazd :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ogromna ulga! choć trochę spina jest.. w oczekiwaniu na wyniki. :c

      Usuń
    2. Też fakt :[ Najgorzej będzie kilka dni przed wynikami :/ Ja póki co staram się o tym nie myśleć :)

      Usuń
  6. A mnie się najbardziej podoba łezka z zielonym mchem! Przepiękna! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne sa podoba mi sie najbardziej ten z piorkem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piórko i zielone coś urzekły moje serducho najbardziej! Można u Ciebie je zamówić?

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski jest fenomenalny! *_____* Zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny i oryginalny pomysł, po prostu małe jest piękne

    OdpowiedzUsuń
  11. Do tych niebieskich pasowałyby kolczyki z szafirem <3 https://esclusiva.pl/kolczyki

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...